Stary Metalowiec

---
Na razie mam tutaj bałagan, ale kiedyś posprzątam...
---

09.07.2018 r.
No i nadszedł czas, żeby uporządkować pewne sprawy... Stary Metalowiec to bezpośredni następca TEOR Metal MegaZin
Nowa nazwa pojawiła się bardzo spontanicznie, a czas pokazał, że się przyjęła i osadziła na stałe... Poza nazwą nic się nie zmienia... w dalszym ciągu będą refleksje, recenzje czy felietony. Zmieniło się jedynie miejsce publikacji i szyld, co nie oznacza, że wszystko to co pojawiło się na blogu TEOR Metal MegaZin zniknie. TEOR to zapoczątkował, więc cały zgromadzony tam materiał zostaje na swoim miejscu. Na TEOR Metal MegaZin w dalszym ciągu będę publikował nadesłane informacje o koncertach i tzw. "newsy", natomiast Starego Metalowca zostawiam sobie i swoim przemyśleniom czyli wspomnianym felietonom czy refleksjom. 




Za utrudnienia przepraszam... a zresztą... kto za tydzień będzie o tym pamiętał ;) 

Kim jestem? - czyli kopiuj wklej z TEOR Metal MegaZin ;)

Stary Metalowiec - Gawędziarz
Blog jest wynikiem mojej pasji do muzyki metalowej i kultury alternatywnej. Ogniwem zapalnym jest fakt, że niespecjalnie mam się z kim dzielić moimi refleksjami. Tak to już bywa, że metalu zaczynają słuchać wszyscy, a z czasem zostają jednostki. I tak było ze mną… swego czasu byłem otoczony fanami ciężkiego grania a teraz zostałem sam.  
Głównie będę pisał o muzyce metalowej, ale zdarzyć się może, że zaczepię inny temat, obiecać mogę jedynie to, że poza szerokorozumianą kulturę alternatywną nie wyjdę (bo w tym robię). Opisywał będę to jak czuję muzykę która jest ze mną ponad 30 lat. Przybliżę jak to się zaczęło oraz opiszę jak jest teraz.
Zdarzyć się może... drogi czytelniku, że inaczej spojrzysz na muzykę rockową… metalową i cięższe jej odmiany. Heavy/Thrash/Melodic/Death Metal będą dominować, ale na pewno nie zaponę o źródłach i inspiracjach wywodzących się z klasycznego rocka.
Wszelkie informacje, posty, zamieszczam nieregularnie, po prostu wtedy kiedy mam na to ochotę i czas ;)

Współpraca:
Czas pokazał, że blog z legendami „Starego Metalowca” zaczął funkcjonować nieco inaczej przypuszczałem. Pojawiły się refleksje, recenzje, wywiady (Quick interview), informacje o koncertach a także relacje z koncertów; zacząłem współpracę z zespołami począwszy od zwykłej promocji poprzez recenzje płyt aż po reżyserię teledysków. Nawiązałem współpracę z radiem.
Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą? Zapraszam!

Gdyby ktoś miał życzenie się ze mną skontaktować, proszę korzystać z formularza kontaktowego Facebook umieszczonego po lewej stronie bloga. 

Komentarze