Audycja 'Nocny Do Jutra' #007 | Wywiad Paweł Ostrowski | The Sixpounder

Od blisko roku moja działalność „pisarska” spadła niemalże do zera. Działalność radiowa przejęła czas, który mogłem poświęcić na blog. Dokładnie 19 października ubiegłego roku rozpocząłem przygodę jako prezenter radiowy. Po kilku tygodniach zaczęło to przypominać blogowanie, ale w eterze radiowym.  a że szkoda mi tego miejsca postanowiłem połączyć te dwie przestrzenie. Aktualnie pracuję nad tym, żeby wszystkie wywiady, które zrealizowałem radiowo przenieść w formie audio tutaj.

Pierwszy był wywiad z Pawłem Ostrowskim z zespołu The Sixpounder zrealizowany listopadzie ubiegłego roku, natomiast wyemitowany został na antenie Radia FortyPlus w audycji „Nocny Do Jutra” 30 listopada 2022 r.
Jest to jedyny wywiad zrealizowany pod szyldem Nocny Do Jutra i wyemitowany w rozgłośni, z którą wówczas byłem związany. Aktualnie audycja Nocny Do Jutra skupia się wyłącznie na muzyce, natomiast, wszelkiego rodzaju spotkania i rozmowy odbywają się w audycji „Tony Metalu” na antenie Radia ElitaCafe /R.E.C/.

Audycja 'Nocny Do Jutra' #007 | 'Wagon Gościnny' | Wywiad Paweł Ostrowski

 

Z uwagi na regulamin YT niektóre utwory zostały skrócone lub usunięte, niemniej jednak treść wywiadu pozostała nietknięta.

Wywiady publikuję na kanale YouTube „Tony Metalu” https://www.youtube.com/@TonyMetalu.

7 października 2023 r.
Stary Metalowiec 

Podoba Ci się materiał? Możesz postawić mi kawę:

Postaw mi kawę na buycoffee.to

lub wesprzeć mnie na PATRONITE i zostać moim Patronem.

Komentarze