Audycja Tony Metalu | #038 | Hypnosaur

Gośćmi audycji byli: Marcin Jastrzębski i Marcin Szóstakowski z zespołu Hypnosaur.

Zespół Hypnosaur poznałem podczas koncertu we Włodawie, gdzie wystąpili przed Closterkellerem. Ich muzyka i pasja z jaką ją wykonują na tyle mnie zafascynowała, że postanowiłem ich zaprosić do audycji. Moimi rozmówcami byli Marcin Jastrzębski (gitara basowa) i Marcin Szóstakowski (perkusja). Z naszym spotkaniem zbiegła się premiera singla/covera "Inwazja z Plutona" zapowiadającego EPkę, która ma się ukazać w lutym 2024 roku. Ponadto rozmawialiśmy o tym jak tworzy i komponuje Hypnosaur,  poznaliśmy plany koncertowe i wydawnicze, a także muzykę zespołu, który określa swój styl jako "jurassic punk".




Audycja z dnia 6 grudnia 2023 r.

"Tony Metalu" - jest to autorska audycja grana na żywo w każdą środę na łączach internetowego Radia ElitaCafe /R.E.C/ o godzinie 21.00. Za mikrofonem Stary Metalowiec.

https://radio-elitacafe.pl
Zapraszam!

17 grudnia 2023 r.
Stary Metalowiec 

Podoba Ci się materiał? Możesz postawić mi kawę:

Postaw mi kawę na buycoffee.to

lub wesprzeć mnie na PATRONITE i zostać moim Patronem.

Komentarze