W trzech zdaniach o „Alchemist” zespołu Dieselgate.

Długo nie musiałem czekać, żeby zmierzyć się z czymś nowym od zespołu Dieselgate, któremu kilka dni temu napisałem recenzję debiutanckiego wydawnictwa „Pulsars”. Jeszcze tego samego dnia, po opublikowaniu zespół przedpremierowo podesłał mi singiel „Alchemist”, który niebawem ukaże się na kanale You Tube zespołu, natomiast jeszcze dzisiaj (25 marca 2021 r.) macie szansę przedpremierowo posłuchać materiału w Audycji 3Winyle (95.2 FM Radio Ostrowiec).

W moim odczuciu utwór „Alchemist” to nieco mocniejsza odsłona tego co słyszymy na debiucie, zespół rozszerzył swoje poszukiwania o gatunki doom, black a nawet death metal. Materiał tak, jak w poprzedniej odsłonie detalicznie dopracowany, z charakterystycznym eklektyzmem, który chyba staje się znakiem firmowym Dieselgate. Jest to dobrze skrojony, klimatyczny utwór, natomiast jako singiel zaostrza apetyt na pełny album. Z tego co udało mi się ustalić, zespół szykuje jeszcze co najmniej jedną niespodziankę muzyczną na ten rok, dlatego zachęcam, żeby śledzić poczynania Dieselgate.

25 marca 2021 r.
Stary Metalowiec

Podoba Ci się materiał? Wesprzyj mnie na PATRONITE i zostań moim Patronem.



Komentarze